przykladowy post 3

środa, września 23, 2015

Tak bedzie wygladał twoj post/

Witajcie . Dziś kolejny post z serii rozpoczętych współprac. Udało mi się nawiązać współprace z kilkoma firmami kosmetycznymi jak możecie zobaczyć na stronie głównej mojego bloga.  Dlatego też przez jakiś czas będą pojawiały się wpisy informacyjne o otrzymanych produktach.  Dziś na "tapetę" biorę firmę Allepaznokcie. Nie muszą wam przestawiać tej firmy , bo zapewne każdy dobrze ją zna. Jeśli nie odsyłam na ich oficjalną stronę.
W ramach współpracy mogłam wybrać sobie produkty do przetestowania, jednak wybór pozostawiłam firmie gdyż chciałam mieć niespodziankę. 
Na zdjęciu możecie zobaczyć co tez dostałam od firmy w celu testowania.



Do przetestowania otrzymałam:
- Lakier żelowy uv w pędzelku 81*
- Zel kolorowy WET LOOK
- 2 SŁOICZKI SUPERME COLORGELS 41*, 33*
- ŻEL BUDUJĄCY Z SERI EXCLUSIVE
* kolorki macie pod linkowane wiec odeślą was bezpośrednio do produktu 

A tak prezentują sie poszczególne produkty.

EXCLUSIVE GEL

You Might Also Like

0 komentarze